poniedziałek, 7 maja 2012

Konkurs


Ten blog będziemy wykorzystywać do różnych celów. Będą one mniej albo bardziej niecne, ale zawsze. Dzisiaj chcę Was zaprosić do wzięcia udziału w konkursie.



1.      Zadanie konkursowe polega na wymyśleniu tytułu dla historii, którą Wam opowiadamy, czyli tytułu dla bloga. Tytuł, wiadomo, ma być chwytliwy, łatwy do zapamiętania, ładnie brzmiący i określający całość. Jednym słowem – celny.

2.      Propozycje tytułów zapisujemy w komentarzach do posta. Macie na to trochę czasu. Czekamy do 14 maja do północy.

3.      Propozycje mogą wypływać od czytelników i autorów bloga.

4.      Na najlepszy tytuł zagłosują autorzy, w przypadku remisu albo niezgody decydujący głos będzie miał Tychon lub osoba przez niego wskazana.

5.      A teraz to, co pewnie Was najbardziej interesuje, czyli nagrody, a jest ich kilka.
– satysfakcja, sprawa bezcenna;
– osoba, której tytuł wygra, pierwsza się dowie,  po co jest nam on potrzebny;
– zwycięzca wybierze sobie jedną z trzech nagród:
1.      Opowiadanie, napisane przez wskazanego przez siebie autora bloga w pliku PDF na temat niezwiązany z blogiem.
2.      Opowiadanie o przygodzie bohaterów bloga, wpisujące się w dzieje już opisane przez nas, napisane przez wskazaną przez siebie parę bądź konkretnych bohaterów. Istnieje też możliwość nakreślenia planu, w który autorzy mają się wpisać, stawiamy tylko jeden warunek, to nie może kolidować z naszymi dalszymi planami, więc nikogo nie zabijemy, nie spowodujemy ciąży, uszczerbku na zdrowiu ani nie sprawimy, że Majka nagle będzie z Aleksem. Taki epizod od nas na specjalne życzenie czytelnika. Też w pliku PDF.
3.      Możliwość wymyślenia epizodu, który my później opiszemy na blogu. On jednak również nie może kolidować z naszymi wcześniejszymi założeniami i planami.

Pamiętajcie, że liczy się dobra zabawa. Powidzenia.

30 komentarzy:

  1. Ja proponuje tytuł
    Mały świat
    Ewentualnie: Mały jest ten świat
    Ze względu na powiązania bohaterów, którzy początkowo wydają się nie mieć ze sobą nic wspólnego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja proponuję tytuł "Oblicza miłości". Bez tłumaczenia, bo chyba wszystko jasne.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Oaza uczuciowej stabilności/stabilizacji"
    albo
    "Manewry szczęścia."
    albo
    "W niewoli uczuć"

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótka historia o miłości
    Zniewolenie miłości

    OdpowiedzUsuń
  6. Różne oblicza miłosnej dominacji

    OdpowiedzUsuń
  7. Dowiedz się kim jesteś i pozostań sobą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłość Ci wszystko wybaczy
    M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oblicza miłości, Manewry szczęścia, W niewoli uczuć, Miłość Ci wszystko wybaczy, Miłość nie jedno ma imię - według mnie to te najlepsze, ale wybierzemy to które będzie miało najwięcej głosów, więc ja się zdecyduje co do 3 tytułów i prosiłbym każdego by maks 3 wybrał i tu napisał, a wtedy wybierzemy to które się najczęściej powtarza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze by było "Moda na sukces II"... ale już po czasie, o jeeeeeeeeej, nie zdążyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. "Manewry szczęścia."
    "W niewoli uczuć"
    "Oblicza miłości".

    Te 3 mi się najbardziej podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Manewry szczęścia, Dowiedz się kim jesteś i pozostań sobą, W niewoli uczuć

    OdpowiedzUsuń
  13. "Manewry szczęścia" "W niewoli uczuć" "Miłość nie jedno ma imię"-te mi się najbardziej podobają.:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi osobiście najbardziej podoba się jeden a mianowicie
    ,, w niewoli uczuć'' , ale to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę autorów o oddawanie głosów na tytuły. A jeśli Komuś żaden się nie podoba, to też niech to napisze. Bo tak to głosować będziemy w nieskończoność.

    OdpowiedzUsuń
  16. Manewry szczęścia
    W niewoli uczuć
    Miłość nie jedno ma imię
    Te tytuły najbardziej przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie autorów, a nie czytelników - oni już mieli swoje pięć minut. Jeśli chodzi o mnie to Manewry szczęścia, w niewoli uczuć i Miłość ci wszystko wybaczy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się zdecydowałem na Oblicza miłości (pasuje do bloga), manewry szczęścia (nie wiem dlaczego, ale fajnie brzmi), W niewoli uczuć jest fajne, ale każdy jest wolny i zawsze może odejść tak więc nie pasuje. Ja zdecydowałem się więc tylko na dwa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosiłbym pozostałych autorów o wybranie tytułów, wtedy wreszcie ruszymy z miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oblicza miłości i Manewry szczęścia, inne albo mi się nie podobają albo są cytatami z tego, co już istnieje, a podróbek nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ogłaszam, że wgrały Manewry szczęścia :)

    Prosimy pomysłodawczynie by napisała jaką nagrodę sobie życzy...

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo się cieszę.
    Chętnie dowiem się po co jest on potrzebny
    oraz nagroda 2.
    Jakaś przygoda Patrycji i Kamila. - jaka? Wola autorów.
    ;)
    Pozdrawiam
    Mój e-mail: kailaa@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. nie moge wejsc na link nowego bloga :/ prosze o podanie linka bo nie wiem co jest..

    OdpowiedzUsuń
  24. Tychon nie wiedzialam wiesz ;D..ja to zaproszenie juz uzyskalam :) tylko cos mi sie komplenie poj.. z komp.. i jak teraz wchodze z maila pisze mi ze nieakutalne.. potrzebuje tylko linka do nowego bloga..

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam zaproszenie a dlaczego nie mogę czytać

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny blog pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Manewry szczęścia najciekawsze ;)

    OdpowiedzUsuń