niedziela, 1 kwietnia 2012

Część 100 (Tychon)



Część 100
(Narracyjna)
Pięć tygodni później

6 komentarzy:

  1. i wszystko się powyjaśniało. Kolejna genialna część :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie przepadam za częściami narracyjnymi... ciężko ukazać w nich emocje poszczególnych osób. Nie mogę doczekać się informacji o Amandzie, Patrycji i Kamilu.. Ciekawość zjada mnie od środka:)
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko... jeśli Domi i Tayler będą rodzicami, choć póki co to tylko przypuszczenie to będzie dla nich prawdziwa lekcja a jednocześnie próba ich życia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że Dominika będzie w ciąży nie oznacza, że będą rodzicami. Ciążę można usunąć. Zaraz wypowiedzą się obrońcy życia poczętego...jak dla mnie kilkadziesiąt komórek nie można nazwać dzieckiem. Życiem-tak (mniej rozwiniętym niż np.kot), dzieckiem-nie.

      Usuń
    2. Ja uważam, że aborcja nie powinna być zabroniona, ale ciężko zostawić taki wybór tylko matce. To "życie" jak to nazwałeś ma też ojca. Jednak według mnie do rodzicielstwa trzeba dojrzeć, a Dominika jest jeszcze w gimnazjum.

      Usuń
  4. Szkoda mi Patrycji, ale mam nadzieję, że mimo wszystko jakoś to się ułoży. No i szkoda Dominiki a z drugiej strony mogła jednak pomyśleć. Ja uważam, że co do aborcji to powinna być decyzja kobiety, aczkolwiek ja bym ciąży nie usunęła.

    OdpowiedzUsuń