poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Część 135 (Hathor)



Część 135
Kiedyś


9 komentarzy:

  1. Marta ;)
    Cóż, nie będę na razie oceniać, bo to dopiero pierwszy rozdział, ale musze przyznać, że spodobał mi sie sposób w jaki rozdział został napisany - bo oddaje uczucia.
    Marta - rockowa buntowniczka w młodości? Oj chyba polubię tę postać.
    Co do reszty? Na razie sie nie wypowiadam.
    Życzę powodzenia i weny ;)
    Pozdrawiam
    + Ukaże się jakiś rozdział jeszcze dziś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinny jeszcze Kevina (Tyler), Mój (Patryk) albo Sylwii (Majka) - albo i mój i jej, Samuela (Aleks) lub Magdaleny (Amanda) i chyba jeszcze Iwana (Kamil), ale co do ostatniej pewności nie mam. No i jak byśmy znaleźli Jacka - kogoś kto by poprowadził tę postać było by fajnie.

      Usuń
    2. Te części będą, ale nie wiem czy wszystkie przed północą, czy część w nocy, a część rano.

      Usuń
  2. Zaczynam się gubić...Marta-siostra Patryka, żona Jacka, zdradza męża z Witkiem, którego będzie kreował Simon? Przy sentencjach jest Anna&Witold...zatem mam rozumieć, że Witek też zdradza partnerkę, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, Anna to jeszcze nie partnerka Witka, podobnie jak Dominika&Tyler mieli wspólną sentencje, a jeszcze nie byli razem. Witold jest wolny choć ma zobowiązania względem jednej kobiety...

      Usuń
  3. Brzmi ciekawie:D dziękuję za wyjaśnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ich sytuacja zdaje się być ciekawa ale czekam na rozwój wydarzeń :)

    cieszy mnie fakt, że codziennie na blogu coś się pojawia - pozdrawiam i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie jeden minus to już za dużo tych różnych par, dostatecznie nie zdażyłam sie nasycic ;) pierwszymi parami, głównie aleksem i majka a co któryś odcienk nowa para, przyznam że jak dotąd początkowe wątki z początkowymi parami najbardziej mi się podobały, nie przepadam już tak bardzo za tymi nowymi, dominika i ten dzieciak z usa(nie pamietam teraz imienia), julia i maz to roznie, czasem kto miał jakie dzieciństwo, kto jaką siostre, kto kogo jest bratem, tyle postaci i mi się to nieco zaczyna mieszać. Ale i tak nie mogę sie oderwać od czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha! Moda na sukces:) A tak na serio, to ciekawy wątek. Marta mi się bardzo spodobała, ciekawa jestem co jeszcze ją czeka. Poza tym, bardzo miło mi się czytało rozdział. Jest napisany jasno, poprawnie gramatycznie i ortograficznie (tak mi się wydaje, chociaż nie jestem filologiem). Pozdrawiam i czekam na więcej:)
    Emp

    OdpowiedzUsuń