niedziela, 8 kwietnia 2012

Część 127 (Magdalena)



Część 127
Powrót.

6 komentarzy:

  1. No to Majka + Amanda = kłopoty ;)
    czekam na rozwiniecie akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, a Włochy to są na Alasce, że w lutym można się tam spiec? Przecież to jest śmiech na sali!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjaśnimy, że po drodze był egipt, tej powrotnej. Mieliśmy to wyjaśnić wcześniej, ale mi umknęło. Samuel.

      Usuń
    2. Naprawdę tak trudno po prostu przyznać sie do blędu? Egipt nie jest po drodze do Polski...

      Usuń
    3. Ja wyjaśnię, bo to z mojej winy. Amanda i Aleks mieli z początku pojechać do Rio de Janeiro, ale mnie się zamarzyły Włochy i autorzy nie zmienili tego fragmentu z opalenizną, a części były napisane wcześniej. To zwykłe niedopatrzenie zarówno z mojej jak i ich strony, które będzie trzeba jakoś wyprostować.

      Usuń
  3. Bardzo fajna część. Podoba mi się sposób w jaki piszecie wraz Magdaleną.
    Ps:Udało mi się założyć konto na blogerze więc teraz będę pod swoim imieniem
    Pozdrawiam.
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń