poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Część 104 (Kevin)



Część 104
"Będę ojcem!"

3 komentarze:

  1. Dojrzałe podejście do sprawy... Nie spodziewałam się tego po Tylerze. Oby to nie było chwilowe... Ciekawe czy skończy całkowicie z przeszłością?? Czekam niecierpliwie na kolejne epizody :) Femme

    OdpowiedzUsuń
  2. Gówniarz nawet ma fajne podejście do tego, oby to nie był słomiany zapał. Zaczynam dostrzegać w nim kogoś więcej niż bogatego gnojka bawiącego się w patologicznej dzielnicy. Jednak interesuje mnie co u jego sióstr. Co u Majki to było o niej coś wspomniane, ale o Julii nie było nic od dawna. Czyżby po tych 5 tygodniach zostawiła męża, czy może zostawiła pracę bo mąż tak zalecił? Nie wiem też czemu wiązaliście pierw Aleksa z Darkiem (koledzy z liceum, chyba liceum choć mogłem pomylić) skoro teraz połączyliście Tylera z Majką jako rodzeństwo, jaki to miało cel? Nie ukrywam, że Julia i Dariusz są moją ulubioną parą, bo są inni niż pozostali. Co nie znaczy, że popieram bohaterkę, czy też bohatera, są wyłącznie fascynujący.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem totalnie zachwycona :) Nie spodziewałam się po nim takiej zmiany, ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Zupełnie nie przypomina tamtego szalejącego chłopaka sprzed kilku miesięcy... mam nadzieję, że wszystko im się dobrze ułoży. chociaż jeśli o męskie imię dla dziecka to jakoś tak myślałam, że będzie to jakieś zagraniczne, a nie polskie ;)

    OdpowiedzUsuń