piątek, 6 kwietnia 2012

Część 118 (Kevin)



Część 118
Rodzice.

4 komentarze:

  1. Tyler nie powinien Kazać Dominice wybierać między matką a sobą? Dominika jest jest jeszcze dzieckiem. Zwłaszcza w takiej sytuacji (ciąża) potrzebuje wsparcia matki.

    Kolejny dowód na to, że Tyler nie myśli o Dominice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że zrobiłam błędy...przepraszam za nie:)

      Usuń
  2. Jak dla mnie (a czytam blog od pierwszej części zamieszczonej jeszcze na Onecie) rewelacja. Nie można się oderwać od czytania i nie raz zarwałam noce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie Tyler nie powinien wywierać takiej presji na Dominice i kazać jej wybierać pomiędzy sobą a jej własną matką.Ale cieszę sie że Tyler nie zostawił Dominiki samej.

    Pozdrawiam.
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń