środa, 11 kwietnia 2012

Część 140 (Tychon)



Część 140
"Aby i one wiedziały, że je kocham"

12 komentarzy:

  1. Świetna notka :) genialny opis, uwielbiam tą parę ;d i coś mi się wydaje że będzie kolejny dzidziuś :). Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. Koleje dziecko ? Nie za duże tego trochę? No ale to juz zależy od autorów ;)
    Notka bardzo fajnie napisana ;)
    kilka razy czytałam ;p
    Pozdrawiam
    Będzie dziś coś jeszcze ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oni są jeszcze bardziej przesłodcy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy dowiemy się czegoś o Patrycji? No dlaczego tacy jesteście?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna notka i jak działa na wyobraźnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tychon podziwiam Cię za pisanie o tak późnej porze. Opowiadanie całkiem przyjemne, chociaż zdradza trochę kobiecą naturę, więc czy to dobrze to już bym polemizowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pisanie o późnej porze nie należy mnie podziwiać, bo początek tej części stworzyłem dawno temu i zapewne w dzień, jednak nie ja ją dokończyłem i nie ja ją wrzuciłem na ten blog... Więc tam w tym nawiasie nie powinno widnieć (Tychon) bo ja napisałem tylko kilka pierwszych zdań. Nie mniej jednak cieszę się, że wam się podoba.

      Usuń
    2. A kto napisał resztę? Przepraszam za wścibstwo :)

      Usuń
    3. O to o mnie to ja odpowiem. To powyżej pisałam ja - Paulina, żona Tychona.

      Usuń
    4. A to akurat widać. Przynajmniej dialogi są poprawnie zapisane :)

      Usuń