wtorek, 24 kwietnia 2012

Część 155 (Nyjka)


Część 155
Niebieskie włosy.


14 komentarzy:

  1. hmm...nowa historia?:) ciekawe,czekam na ciag dalszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nyjka, zamienisz się ze mną na obrazki? Bo ja kocham niebieski i kocham motyle. A poza tym ten mój mi się znudził już.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytaj Tychona, bo to jego koncepcja jest :)

      Usuń
    2. Chyba Iwana, bo to by oznaczało zamianę ról. A Tychonowi to w zasadzie obojętne.

      Usuń
    3. Kurczę, nie chcę innej postaci, wybacz... ale zmieńcie sobie kolor może?

      Usuń
    4. Ten ostrokrzew z niebieskim wygląda okropnie, więc niech lepiej zostanie jak jest.
      Ale Ty lepiej obejrzyj tabelki i się jeszcze zastanów.

      PS: Zatruję, oczywiście, chłopaki by mi głowę urwali za taką rewolucję. Po prostu w końcu jest ciepło, a ja mam masę energii.

      Usuń
    5. Wiedziałem od samego początku, że to żart ;-)

      Znaczy domyślałem się, a co do obrazka ma on zbyt wąską ramkę, ale to się później zmieni.

      Usuń
    6. Ale nie od początku, bo mnie się ten obrazek naprawdę podoba i jest w moim ulubionym odcieniu i chyba na złość chciałeś mi nim zrobić :(

      Usuń
    7. Ależ Izo, o co ty mnie posądzasz? Naprawdę sądzisz, że potrafiłbym być taki wredny? Ja naprawdę nie wiedziałem jaki jest twój ulubiony odcień, ani nie spodziewałem się, że lubisz te małe robactwa ze skrzydełkami kolorowymi, znaczy te no... motyle. Gdybym wiedział to z pewnością postąpiłbym inaczej, zapewniam cię o tym.

      Usuń
    8. Tak, tak, wiem, gdybyś wiedział, dałbyś go Simonowi. Ale wtedy to już na pewno musiałabym użyć adekwatnego epitetu.
      A co do mojej kolekcji motyli, to myślałam, że wiedzą o niej już wszyscy.

      Usuń
    9. Haha, widzę Simon musi być wplątany do tej dyskusji. Nie pochwalam tego, ale komentarza nie usunę. Jest facetem to niech sam się broni.

      Usuń
  3. A tak, to przynajmniej ja mam radochę, bo też te małe latające lubię :) i niebieski :D i kwiatki w sumie też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kreuje się interesująca postać. Czekam na ciąg dalszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa historia a dziewczyna z piekła rodem:)

    OdpowiedzUsuń