piątek, 27 kwietnia 2012

Część 170 (Hathor)



Część 170 
Poczekaj na mnie.




10 komentarzy:

  1. Genialna część.ALE nie spodziawałam się tego po Jacku że posłucha tych rad Patryka że żony nie można zgwałci.No ale cóż czekam na kolejną część.
    Ps: Bardzo fajnie piszesz.
    P[ozdrawiam.
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie się zapowiada...zastanawiam się co będzie dalej :)
    niecierpliwie czekam na kolejną część
    Zimna

    OdpowiedzUsuń
  3. do tej pory lubiłam Jacka bo sprawiał wrażenie takiego sympatycznego i spokojnego, jednak po przeczytaniu tej części jakoś zmieniłam swoje zdanie na jego temat... Jacku! 'nie idź tą drogą!' xd a tak na poważnie jeżeli Jacek zgwałci teraz swoją żonę będzie tego żałował tak samo jak Kamil...
    E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu bracia, muszą być w czymś do siebie podobni :-)

      Usuń
  4. wow nie spodziewałam się tego po Jacki. Byłam prawie pewna że nie posłucha Patryka. Czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie myślałam, że Jacek posłucha genialnych rad Patryka. Kurde jak tak można? Tym sposobem raczej nie odzyska żony.
    Księżniczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Marta powinna zgłosić sprawę na policji. To był gwałt. A to, że Jacek jest policjantem nie oznacza, że przegrałaby. Ślady po kajdankach, zaświadczenie od ginekologa o odbytym stosunku, raczej brutalnym.
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze do niczego nie doszło wiec nie ma czego zglaszac jak narazie początek dopiero:)!! a po drugie zdradzała go bo chciala dreszczyku emocji to teraz jej mąż jej to załatwi a na pewno krzywdy jej nie zrobi ,to jest bardziej chęć pokazania kto teraz będzie rządzić:)!!Część zajebistaa !!:)
    pzdr Malutka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam wiedziałam że on zrobi coś takiego :) i bardzo fajnie bo wtedy opowiadanie jest ciekawsze. I mam nadzieję że Jacek dokończy to co zaczął :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam. Mam pytanie czemu nie widze opowiadan tylko same komentarze?

    OdpowiedzUsuń