niedziela, 1 kwietnia 2012

Część 99 (Kevin)



Część 99
"To niemożliwe, to kurwa niemożliwe"

6 komentarzy:

  1. Czyżby byli rodzeństwem ? coraz ciekawiej się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam ;) a historia wszystkich bohaterów wciąga mnie coraz bardziej :)

      Usuń
  2. Jak Majka tak może!!! Patryk jak się dowie, powinien ją wyrzucić z domu i nie chcieć więcej na oczy widzieć!

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, pomijając karygodne zachowanie Majki... a karygodne, ze względu, że miała całkowitą jasność sytuacji i w pełni zdawała sobie sprawę i dążyła do zdrady (oczywiście nie usprawiedliwiam zdrady czy jej namiastki po alkoholu ale jakoś inaczej się na taki fakt patrzy...) nie spodziewałam się tego po niej... a co do Tylera i Majki no cóż, teraz wiadomo dlaczego czuł jakąś więź z nią, dobrze że w odpowiednim czasie się zorientował kim dla siebie są, bo inaczej był by niezły kocioł...

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Kage jak widzisz prawda nie zając nie ucieknie, oddali się nieco, ale zawsze wyjdzie na jaw.

    Podziwiam twój zapał, że czytasz te opowiadania tak późną porą. Jest niemal środek nocy. Zmęczysz sobie oczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. przepraszam, ale zostałam tak zszokowana, że nie potrafię napisać nic więcej jak o ku.. Dobrze, że przynajmniej zobaczył to zdjęcie i się zorientował.. no i tajemnica więzi wyjaśniona. Jestem ciekawa co teraz zrobi...

    OdpowiedzUsuń