środa, 25 kwietnia 2012

Część 158 (Iwan)



Część 158
Wyścig do serca.

7 komentarzy:

  1. Ładnie! widać, że Kamil się stara:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam nadzieję, że widać starania mojego bohatera. Pytanie tylko czy bohaterka te starania doceni...

      Usuń
  2. Bohaterka a przynajmniej jej twórczyni zna już moje zdanie na ten temat;)
    trzymam kciuki za te parę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super część:) mam nadzieję że starania Kamila odniosą sukces.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać starania i bardzo się z tego powodu cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra niech oni się zejdą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok, widać starania, jak najbardziej, ale mnie interesuje coś innego. Dlaczego on się tak zdenerwował? Przecież sam Patrycję walnął. I co? Wtedy było w porządku, a jak zrobił to ktoś inny to już nie jest? M.

    OdpowiedzUsuń