piątek, 6 kwietnia 2012

Część 116 (Iza_Bella)


Część 116
Puść mnie 



4 komentarze:

  1. Nieźle mu pojechała, że gorszy od człowieka którego ona nienawidzi. Cały czas brakuje mi odezwu Kamila, co on myśli, co czuje, bo chyba coś czuje? I jak jest zdolny do przymuszenia Patrycji siłą do rozmowy, to niech ją znusi żeby go wysłuchała, a nie urządzają jakąś dziecinadę. Jak dla mnie oboje są niedojrzali.

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie tez robią jakieś bezsensowne podchody zamiast ze sobą porozmawiac. Najpierw Kamil się stara pozniej wszystko psuje. I żadnych wyjaśnień... Takie zachowanie nie pasuje do dorosłych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moment, w tej parze tylko jedna osoba jest dorosła.

      Usuń
  3. Natomiast według Mnie Kamil kocha Patrycję i bardzo mu na niej zależy tylko trochę się w tym pogubił i nie wie jak to naprawić.
    Pozdrawiam.
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń