wtorek, 3 kwietnia 2012

Część 110 (Samuel)



Część 110
Wiem o czym myślisz.

7 komentarzy:

  1. Przerywać w takim momencie? Fundujecie czytelnikom skoki ciśnienia, jak tak dalej będzie ktoś może mieć zawał;p Super część, BŁAGAM O NASTĘPNĄ JAK NAJSZYBCIEJ:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam się do powyższej prośby:)

    Może nie będzie tak źle, może to "pewne udziwnienie" nie jest ciążą a np. łagodną torbielą? Chyba byłoby to szczęście w nieszczęściu. Dziecko to nie jest nieszczęście, ale zaistniała sytuacja hmm...szczęśliwa nie jest.

    Nie chcę gdybać, ale ciekawość nie daje mi spokoju, chyba rozumiecie:D Wasze opowiadania są tak nieprzewidywalne, że wszystkiego można się spodziewać:p

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się wzruszyłam przy tej części. Aleks płaczący, a Amanda chcąca urodzić mimo wszystko - piękne. Jednak mi się wydaje, że nie będzie w ciąży.

    Mała

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna część :) ale dwie młode bohaterki naraz w ciąży nie wydaje mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna część, naprawdę miło się czyta ich historię

    OdpowiedzUsuń
  6. A jakie udziwnienie wykryło USG w tak wczesnym stadium ciąży? Czy autorzy w ogóle chociaż poczytali na temat badań, wykrywających ciążę? W tak wczesnym stadium pewnie nawet USG dopochwowe niewiele by pokazało i najpewniejszą metodą jest badanie krwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samuel przeczytał - tak twierdzi. I są sytuacje gdy USG jest to 3D (czy jakoś tak), że wykrywa ślad płodu, ale to nie koniecznie musi być płód. A na badaniu USG dopochwowym już widać w tak wczesnym stadium - tego jestem pewien, bo moją żonę to spotkało, a poszła z zupełnie innym problemem do ginekologa.

      Usuń