piątek, 27 kwietnia 2012

Część 167 (Iza_Bella)




Część 167 

Powrót




18 komentarzy:

  1. ...ciekawe kto położył rękę na ramieniu... Możliwości jest wiele, zdziwiłabym się gdyby okazał się to Kamil.

    Świętnie napisana część, wszystko widzę oczami wyobraźni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że Patrycja staje się silniejsza, pewniejsza siebie i bardziej otwarta. Ciekawe czy wśród koleżanek jest Majka. Miałam napisać kiedyś, że coś ostatnio mało było o ich przyjaźni, a tu bez mojej notki coś się pojawiło. Ta ręka na ramieniu Patrycji brzmi intrygująca mam również nadzieję, że to Kamil :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co Wy z tym Kamilem? Myślicie, że on będzie chodził za Patrycją wszędzie i szpiegował jak pies ogrodnika? Jeśli tam jest, to na pewno znowu z jakąś rudą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mają podobne "klubowe" preferencje...i spędzają czas w tym samym miejscu, a może właśnie on ją szpieguje;d

      Usuń
    2. Ja nie powiem, czyja to ręka i jak to się dalej rozwinie. Żeby uciąć domysły powiem tylko, że nie Bartka, a dlaczego, to może jeszcze wyjaśnimy. Myślę, że na to, kto to nie wpadniecie choćby nie wiem co. Tego chyba nawet Tychon nie wie.

      Usuń
    3. A może Mariusz "przyłapał" pasierbicę na zabawie w klubie...
      Lena

      Usuń
    4. A może nie przyłapał, tylko przyszedł się tam zabawić, tak za plecami matki Patrycji? To mogłoby być ciekawe, bo przyłapanie go na takim wyskoku gwarantowałoby Patrycji święty spokój w ramach umowy milczenia :) Taaak...

      Usuń
  4. A moze Bartek? Część genialna! świetne opisy- wyobraźnia działa. Iza-Bello jestem pod wielkim wrażeniem Twojego talentu :)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak przeczytałam tytuł to przez chwilę pomyślałam, że się zejdą z Kamilem :-P

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna część. Jestem bardzo ciekawa kto położył jej rękę.
    Pozdrawiam.
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo :) Dominika szaleje , szkoda tylko ze w takim momencie zakonczenie.. Pzdr Malutka :)
    P.S Tychon i Samuel wracajcie ;)!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycja. Moja bohaterka ma na imię Patrycja.

      Usuń
  8. Fajna część, zresztą jak wszystkie Iza_Belli ;) W napięciu będę czekać na następną...
    Pozdrawiam. Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Iza_Bella jesteś mistrzynią trzymania w napięciu. Muszę jak najszybciej przeczytać następną część

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potraktuję to jak komplement :) A następne części leżą już 3, może Ci coś wyjaśnią?

      Usuń
    2. Z pewnością po 24 wyjaśni się kto dotknął Patrycje za ramię... Wiem bo autor się już do tego bierze.

      Usuń
    3. No i? Tychon, niepotrzebnie dajesz nadzieję...

      Usuń