czwartek, 5 kwietnia 2012

Część 114 (Samuel)



Część 114
(Narracyjna)
Ciąg dalszy nastąpił.


2 komentarze:

  1. Fajne te opowiadania narracyjne. Kevin wydaję mi się, że udaje dojrzałego, a taki nie jest. Super, że Patryk i Majka będą małżeństwem. Jednak ostatnio para Amanda i Aleks wydaję mi się najciekawsza. Aleks jest w stosunku do swojej dziewczyny bardzo troskliwy, dużo od siebie daje, widać jak mu zależy i to jest ujmujące. Patryk wydaje mi się trochę dziwny, zimny. Fajny jest nawet Kamil, widać, że są w nim pokłady ciepła, jednak coś go blokuje. Patrycja na początku wydawała mi się fajną postacią, ale teraz okrutnie narzeka i trochę chyba przesadza. Oczekuje od Kamila bardzo dużo i to zrozumiałe, ale sama jednak nie daje tak wiele. Śmierć żony musiała być dla niego szokiem, chłopak czuje wyrzuty sumienia. Rozumiem, że jej jest przykro, że stracił zainteresowanie jej osobą, ale może powinna dostrzec, że on prawdopodobnie nie może poradzić sobie sam ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna część jednak mam pewne ,,ale'' to że Tyler pozwala Dominice na wagary i jeszcze to pochwala.Nie martwi się o jej edukację.

    Ps: Bardzo fajny i oryginalny pomysł z zaręczynami.

    Pozdrawiam. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń